Almost done and I'm so sad... - Reisverslag uit Haliburton, Canada van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu Almost done and I'm so sad... - Reisverslag uit Haliburton, Canada van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu

Almost done and I'm so sad...

Door: Tjeppie en Marieke ;-)

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Juli 2014 | Canada, Haliburton

heey!!!

het is al weer bijna zo ver of dan is mijn trip in Canada voor bij :(.
ik heb hier zo veel geleerd en zulke leuke mensen ontmoet dat ik er zelfs over nadenk om hier te blijven ;)

Natuurlijk ben ik aan de ene kant heel erg blij om weer naar huis te vliegen samen met Marieke!, maar ik vind het ook onwijs jammer dat ik iedereen hier achterlaat.
hopelijk laat ik ze maar voor 1 jaartje achter, want ik ga mijn best doen om volgend jaar LIT 2 te doen !!!

De vorige keer had ik het over het naar niveau brengen van een aantal activiteiten. jammer genoeg zijn ze niet allemaal gelukt :( vanwege de tijd.
mmaaaarr het is bijna gelukt om mijn belayers level op niveau 2 te behalen. het enige wat ik hiernog voor moet doen is het maken van een papieren toets / test (MAKKIE) :D

hier even een opsomming van de meest leuke en adrenaline gevende actviteiten :D.

- Kanoo-trip
- Ice-climbing
- Highropes
- White water kayaking
- Paddle boarding
- Outdoor-climbing
- Indoor climbing
- archery
- Rifery
- tractor ride
- mounten boarding
- mounrtain biking
- low ropes
- campfire
- foosbal ( tafel voetbal toernooi )
- SOLO (in de wildernis in je eentje)
- gewerkt in de keuken ( de week voor LIT 1 begon )
en heel veel verschillende lessen over van alles dat met leiderschap te maken heeft zoals 'hoe je om kan gaan met verschillende leeftijds groepen.

Zo, ook ff kort stukje van mij (Marieke),aangezien we nu samen in CA zitten :-) Afgelopen woensdagmiddag Stefan hier voor het eerst gezien en ''gehugt''. Het was en is geweldig om hem hier zo bezig te zien! Heeft het prima naar zijn zin, is druk met alles wat hij heeft te doen en druk met zijn groep. Iedereen geniet van zijn aanwezigheid en ze vragen me iedere keer of hij toch niet nog een maand zou mogen blijven...
Vanavond (vrijdag) is zijn graduation en morgenochtend zijn ze helemaal officieel klaar en moeten ze afscheid nemen van elkaar. Wij blijven nog een dagje en gaan zaterdag nog ff wat leuks/avontuurlijks hier doen. Zondagavond stappen we op het vliegtuig en maandag ergens in de middag hopen we weer in NL te zijn.

met vriendelijke groet Stefan en Marieke

  • 25 Juli 2014 - 22:34

    Karel :

    Hallo Stefan, ik hoor wel dat je het reuze naar je zin hebt gehad maar zoals altijd komt er aan alle leuke dingen een eind he.

    En zoal je zegt misschien nog een keer zou leuk zijn, maar dat is natuurlijk altijd weer afwachten

    Ok Stefan en Marieke ik hoop dat jullie nog een paar leuke dagen hebben daar en goede terug reis naar huis!

    Groet Opa en Oma

  • 26 Juli 2014 - 14:53

    Yvonne Palmars:

    Hallo Marieke en Stefan,

    Wat geweldig om te lezen dat het zo vreselijk leuk was en alles zo goed is bevallen.
    Ja, een maandje blijven zou leuk zijn. maar er komt vast nog wel weer eens een nieuwe gelegenheid.

    Wat een lijst met mogelijkheden.
    Geweldig, wat heb je daar veel kunnen beleven en zo te zien op de foto's ook vrienden gemaakt.

    Fijn dat jullie nog even samen wat leuks gaan doen en samen de terugreis is ook veel leuker denk ik.
    Spannend als je de toets ook hebt gehaald, Stefan dan mag je echt wel heel trots zijn op jezelf.
    Ik ben het alvast op jou!
    Hoor en zie graag snel alles van jou zelf en ook de foto's natuurlijk ;-)
    Liefs, een goede reis en een dikke knuffel voor jullie.
    Tot snel
    Oma/Yvon

  • 02 Augustus 2014 - 23:36

    De Klavertjes:

    Heel leuk Stefan, om je zo te mogen volgen op je avonturenreis!
    Wat een geweldige tijd heb je daar gehad merk ik, en wat heb je veel geleerd!
    Ik vind het heel knap dat je dat allemaal gedaan hebt!
    Ja, afscheid nemen is moeilijk he? vooral als je zo intensief bezig bent geweest met deze mensen.
    We zijn nu nog op vakantie, maar als ik je weer in het 'echt' zie hoor ik hopelijk nog meer van je!
    Leuk, Marieke, dat je Stefan hebt opgehaald! Leuke foto van jou en Stefan!
    Hoop jou ook weer gauw te zien!
    Dikke knuffel van Marieke en de andere Klavertjes!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Leader In Training Program in Canada. www.medeba.com

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen: 4019
Totaal aantal bezoekers 10236

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Challenge myself in Canada

Landen bezocht: