Bijna is het zover... - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu Bijna is het zover... - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover...

Door: Marieke (in opdracht van Tjeppie)

Blijf op de hoogte en volg Stefan

16 Juni 2014 | Nederland, Heerhugowaard

Hoi familie, vrienden en bekenden,

Hier nog een bericht uit NL, maar bijna niet meer.
Aanstaande zaterdag om 8.00uur zit ik in het vliegtuig naar Canada, Ontario West Guilford. De organisatie waar ik naartoe ga is een mooie plek, met jarenlange ervaring in het investeren in levens van jonge mensen; www.medeba.com. De mensen daar zijn al helemaal op de hoogte, via een bekende van mij en van hen ;-) en vinden het geweldig dat ik kom!

Ik ga 5 weken naar Canada om een ''Leader in Training Program'' te volgen. In het kort is dit een trainingsprogramma met een combinatie van; outdoor activiteiten, ontwikkeling als persoon, leiderschap over- en trainen van anderen. Voor mij betekent dit; ''alle dingen die ik ga doen; heb ik nog nooit gedaan!'' Dus een grote uitdaging, die ik zie als een kans die ik krijg in mijn leven, om op een bijzondere manier te investeren.

Ik ben nu druk doende met alle voorbereidingen en mijn Engels te ''upgraden''. Zelf ben ik erg enthousiast over deze trip. Natuurlijk vind ik het ook heel spannend.Ongeveer alles wat ik ga doen is helemaal nieuw voor mij.
Ik zou het erg op prijs stellen om af en toe wat Nederlandse geluiden te horen via deze site. Ik hoop met regelmaat jullie te updaten, leuke foto's te laten zien en zo wat contact te kunnen onderhouden.
Mazzel, Tjeppie!

  • 17 Juni 2014 - 07:30

    Hans En Anneke Schutte:

    Spannend!!! Goede reis, ga met God!

  • 17 Juni 2014 - 08:25

    Els Andringa:

    Wat gaaf dat je in de voetsporen van Marieke gaat in Canada...
    Kijk goed uit voor de beren daar.
    En geniet ervan natuurlijk.
    Hoe lang ga je?

  • 17 Juni 2014 - 08:58

    Conny Schutte:

    Gaaf Stefan, geniet er van!

  • 17 Juni 2014 - 10:57

    Opa En Oma Schutte.:

    Wat leuk Stefan.wij hebben gezien hoe mooi het daar is. Geniet er vooral van. En we willen wel een foto van een beer zien he.

  • 17 Juni 2014 - 11:09

    Petra Buring:

    Wat super. Veel plezier x

  • 17 Juni 2014 - 11:40

    Yvonne Palmars:

    Geweldig Stefan ik las het net toevallig op Facebook. Je mail zat in de de verkeerde inbox, maar goed ik weet het nu.
    Ik ga je zeker volgen en hoop dat je een geweldige reis en ervaring daar op doet.
    Zal je vanavond nog even bellen.
    Liefs oma xxx

  • 17 Juni 2014 - 11:49

    Familie Klaver:

    Spannend Stefan! Wat een uitdaging!
    Heel veel plezier en succes daar!
    We gaan je verslag volgen!

  • 17 Juni 2014 - 13:25

    Jennifer:

    Super gaaf dat je dit gaat doen!!
    Alvast heel veel plezier en succes :)

  • 17 Juni 2014 - 15:48

    Sanne Tjepkema:

    Heel veel plrezier Broer!!

  • 17 Juni 2014 - 17:52

    Menno:

    Hey Stefan!

    super mooi man! het wordt gezellig hier in Canada!
    ik zit zelf op het moment in Wolfville, Nova Scotia slechts 1700 km verderop :)
    dus fiets een keertje langs als je tijd hebt ;)

    maak er een super mooie tijd van! have fun!


  • 17 Juni 2014 - 19:18

    Karel En Louisa Weijkamp:

    Hoi Stefan, joh wat een geweldige ervaring, zal je eerlijk vertellen dat ik best wel jaloers op je ben!

    Lijkt me een goed plan als ik met je mee ga lekker de frisse lucht daar opsnuiven en het avontuur op te zoeken goh jongen wat een leuk.

    Stefan pas goed op jezelf en geniet van iedere dag!

    Groet Opa en Oma.

  • 17 Juni 2014 - 22:09

    Tante Margot:

    Hallo Stefan

    Geweldig, ga zeker volgen!!!!!

  • 18 Juni 2014 - 15:56

    Maria Duxbury:

    Hoi Stefan ! Ik had een heel verhaal ingetypt, en ik zie niet waar het is gebleven ! Daarom hier nogmaals: In 1974 vloog ik naar Canada, mijn eerste reis over de Atlantische Oceaan, ik was toen 19 jaar, bijna 20. Het was toen best wel een "culture-shock" voor mij, maar dat zal het voor jou nu denk ik minder zijn, omdat er veel dingen hier naartoe zijn "overgewaaid" ondertussen. Ik wens je een hele goeie tijd, en volop leuke avonturen. En je weet dat God met je is, en dat je Hem altijd kunt aanroepen wanneer je Hem nodig hebt. Dus GOEIE REIS en BE BLESSED !!!!! en groetjes van Maria !

  • 20 Juni 2014 - 09:32

    Yvonne Palmars:

    Hoi Stefan, weet niet of je dit nog leest thuis? Het is nu nog één kort nachtje slapen en dan ga je naar dat verre mooie land.
    Ik denk aan je en wacht met spanning op je eerste berichtje.
    Heel fijne reis en heel veel plezier daar.
    Succes lieverd en pas goed op jezelf.
    Liefs
    Oma Von.

  • 20 Juni 2014 - 13:18

    Opa En Oma Schutte:

    Sfefan een hele goeie reis en we gaan je zeker volgen.

  • 04 Juli 2014 - 09:41

    Opa Karel:

    Hoi Tjep mijn vorige bericht is schijnbaar ergens blijven steken, maar naar ik aan neem zal het je goed gaan daar hoorde dat je een tocht gaat maken met de kano ik hoop dat ze breder zijn dan die je hier hebt je ligt zo om daarmee maar dat zal jou niet gebeuren hoop ik, dat rivierwater is koud dus pas op!
    Zie je foto,s en ik weet dat het moeilijk is maar wat meer van de tocht die je gaat maken zou leuk zijn en niet meer van trekhaken of huisje,s he
    Veel plezier jongen, en maak er wat van
    Groet Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Leader In Training Program in Canada. www.medeba.com

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen: 753
Totaal aantal bezoekers 10241

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Challenge myself in Canada

Landen bezocht: