Challenge myself in Canada - Reisverslagen van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu Challenge myself in Canada - Reisverslagen van Stefan Tjepkema - WaarBenJij.nu

Challenge myself in Canada

Deze zomer ga ik op een bijzondere manier invullen.
Ik ga namelijk 5 weken naar Canada om een ''Leader in Training Program'' te volgen. In het kort is dit een trainingsprogramma met een combinatie van; outdoor activiteiten, ontwikkeling als persoon, leiderschap over- en trainen van anderen.
Voor mij betekent dit; ''alle dingen die ik ga doen; heb ik nog nooit gedaan!''
Dus een grote uitdaging, die ik zie als een kans die ik krijg in mijn leven om op een bijzondere manier te investeren.

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2014

Almost done and I'm so sad...

20 Juli 2014

This will be my last week in CA...

17 Juli 2014

What a surprise; here I am again!!!

16 Juli 2014

Still alive!!!

26 Juni 2014

Fotoooooooooo's!
Stefan

Leader In Training Program in Canada. www.medeba.com

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10245

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Challenge myself in Canada

Landen bezocht: